Are you sure?

All: 124/355
Folder: 7/22
  • 1. Animations
  • Feb. 13, 2015
  • 388 × 353 Color Animated GIF
  • 1.9┬áMB
  • 7 favorites
  • Characters tagged:
  • Simba


New Animation! (Should do these more often, but it takes a loooong time! :P )

As you can see, here's the Simba we all know trying to climb a tree aaaaand you see what happens next. Poor chap. X3

I seriously really worked hard on it! 3 days and 40 frames to draw! *dies* Remember little ones, being an animator isn't an easy job. ;) Hope you enjoy it! :D

Programs used: Adobe Photoshop CC and

UPDATE: Wow, this animation really appeared in the top 10 recently popular pictures? I am sincerly honored. :'D

Feb. 14, 2015
Haha This is great! I know how hard it is and how long it takes to animate, and to have it look that good is something special :D Very well done on this! :D

Feb. 18, 2015
Sukala A.P.
Yeah, we must have patience doing that career.
And i was too lazy/tired to shade it. :P
Thank you really much! ^^

Feb. 14, 2015
"It is moving?" the subfolder's description says.. Well yeah it is! And quite fluently whilst at it. :D

Seriously well done Sukala. And as I said on DA (prior to deactivating my account there.) I hope that the tree-branch is not too high.. But as you said, lucky for Simba it ain't.

Otherwise, the yellow furred "Splatbah" aka Simba would not live to tell the story, eh?
But anyways, as I said before, good job, and keep 'em coming. :D

Feb. 18, 2015
Sukala A.P.
Yeah, i know about your deviantART account, i checked your gallery and saw you announcement about it. Pity 'cause you won't be able to post comments on off-topic work. :(

Anyway, about my subfolder's description, i wrote this to be kidding. X3

And as for Simba, he did survived the fall, but he makes it with an injured leg and a lost tooth. XD

Thank you for the comment anyway, Tabi!

(And nice new name! ^^)

Feb. 14, 2015
Aww...very nice!

Feb. 18, 2015
Sukala A.P.
Thank you! ^^

Feb. 14, 2015
Duuuuuude this is soooo cool! Wonderful job Sukie! :D <3

Feb. 18, 2015
Sukala A.P.
Thank you very much, Azzy! :D

Feb. 20, 2015
*angry yet impressed grumbling noises in the corner*

Feb. 21, 2015
haha aww poor thing! xD I wish I could animate like this but I have no patience! haha

Edit: haha yeah xD

Feb. 18, 2015
Sukala A.P.
Of course, it takes alot of patience, and that's pity for you. X3

Feb. 22, 2015
You HAVE to make more!!! You are so good!
I can't imagine how long it takes to make such a fluent animation that's colored too!

March 6, 2015
this is incredible Sukala ^^
you are an excellent animator :D
@Charry: also, it's alright Charry, you haven't seen my animations yet xD (you really don't wish to see them btw)
yet you are both (Sukala and Charry) great animators :D

Aug. 5, 2016
Amazing animation Sukala :)
Keep up the great work ^^

Artist login
Register Forgot?