Are you sure?

SayItAintSo.png
All: 234/520
Folder: 22/30
  • Contest entries
  • 22:44 Sun 4/19/2009
  • 500 × 300 Color PNG
  • 299 bytes
  • 84 comments
  • 14 favorites
For the contest

Zazu's view of when the rhinoceros sits on him.

Yeah, I'm silly.

17:31 Mon 4/20/2009
Chepseh
Not simply black? :)

17:40 Mon 4/20/2009
Glasswhistle
>.> Rhinoceroses defy the laws of light and color, of course!

19:13 Mon 4/20/2009
Tamb
if you win... -shakes head sadly- funny, but, uh...

20:42 Mon 4/20/2009
Glasswhistle
Oh, no, I'm not intending for anyone to vote for this. I'm just hoping to make a few people laugh.

19:34 Mon 4/20/2009
TheLionPride
oookkkkaaaaayyyyyy.......?

20:43 Mon 4/20/2009
Glasswhistle
Oh, it's not thaaaaaat weird


Ok, maybe it is >.>

20:42 Mon 4/20/2009
Kumari
Heh, poor Zazu… That's the only he can see from a rhino's butt XD
Hope ya win :P

~Kumari

20:44 Mon 4/20/2009
Glasswhistle
Poor Zazu indeed!

But no, I think a real picture should win ^^

21:45 Mon 4/20/2009
RubyTheTigress
Clever XD

I will admit I have never seen a picture on the archive like this :P

21:54 Mon 4/20/2009
Glasswhistle
Heheheh

23:30 Mon 4/20/2009
Litwolf689
HAHAHA! Love it! So tempted to vote for it :) Such depth, such color use. Amazing! ;)

18:24 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Truly a masterpiece, ain't it? xP

23:42 Mon 4/20/2009
GypsyRae
AHAHAHAHAHAHA LOL VERY FUNNY! i think i'll pee my pants if you win lol nice job XD

18:25 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Heheh, I don't think that's gonna happen xP

23:54 Mon 4/20/2009
Atarah Derek
XD

18:25 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
:)

01:17 Tue 4/21/2009
catnap
haha this is brilliant!

18:26 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Why thank you!

01:59 Tue 4/21/2009
AlfaLion
Whet the... ?!?! :o

18:27 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
^^''

02:34 Tue 4/21/2009
Darth Kovu
...interesting picture.

I will laugh so much if you actually win - or even get in the top ten.

18:27 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Heheh, me too, pretty low odds, though

04:54 Tue 4/21/2009
Noweia
This was my first idea when I saw the current contest description, you've carried it off perfectly! Amazing talent, there!! XD lol!!!

18:28 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Thanks xD

06:07 Tue 4/21/2009
AnnieHyena
LOL!!! This is very funny and I love the idea :D
You certainly made me laugh!!

However, maybe not a winning entry? :P


18:28 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Definitely not a winning entry, just supposed to make people laugh ^^

06:18 Tue 4/21/2009
thanigraphics
whahahaha XD i'm voting!

18:30 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Nooo, don't! It doesn't deserve to win xP

07:24 Tue 4/21/2009
Zelly
Bahahahaha! At first I thought something was wrong with my computer but. ahahaha.. Amazing funniest picture ever

18:37 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Heheheh

08:03 Tue 4/21/2009
Simba_Doodles
i is voting for u!!!
wow

18:39 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Why, thanks, but I don't really want this to win, so I'll probably remove it before the contest is over. You're probably better off voting for a real pic ^^''

11:12 Tue 4/21/2009
Vitanicub (Tani)
hahaha! Love the idea XD

18:39 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Thanks

11:22 Tue 4/21/2009
Spazzeh
great idea, but maybe not contest worthy? >: I'd just like to see people who worked on their pics win or place, and considering how people have taken a liking to this, chances are it'll place.

18:40 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Oh, I agree wholeheartedly about it not being contest worthy. I don't think it'll place, but just in case I'm gonna take it down before the contest ends.

14:26 Tue 4/21/2009
Canyon 315
BRILLANT!!

18:41 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Heheh, thank you xD

15:58 Tue 4/21/2009
AmberJF
Wow, 22 comments for this? Ok, your good! *claps for you* LOL XD Absolutly exelent pic! XD

Also, I just have to vote for you! XD LOL

18:42 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
It shocked me too! Actually, I think it's quite sad that my most popular pic is a grey screen xP

00:26 Wed 4/22/2009
Krazy-bout-Kovu!!!
I love the carefully crafted detail of this picture... it's so simple, and yet so radiant and beautiful.... :P

I was going through the contest entries and I was like "hmm.... i'll have to take a closer look at this pic, it looks fuzzy" and then I opened it and I was like (O.o) So then I had to read the caption and I laughed so hard. It's a good idea, even if simple. It's one of those views that many think of but few dare to enter. Congrats! :D

14:55 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
Heheh, thanks!

02:06 Wed 4/22/2009
Shinda
This made me laugh. Thank you. XD

15:05 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
You're very welcome xD

06:40 Wed 4/22/2009
Vsee
Lol, wtf!! Hilarious, but you could atleast have drawn the tail and butt-crack xD

15:05 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
Psh, that would have taken waaaaaay too much effort >.> But thanks!

12:17 Wed 4/22/2009
Maisha
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA !!!

15:06 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
^^

13:00 Wed 4/22/2009
Silverstream96
lol, *faves*, but im not voting, sorry.
great idea, really made me laugh :)

15:09 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
That's perfectly understandable, and thanks for the fav ^^

15:16 Wed 4/22/2009
Skyler Duma
I lol'd

16:30 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
Heheh ^^

16:50 Wed 4/22/2009
Beloo
XD XD XP

17:34 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
xP

18:59 Wed 4/22/2009
Silvermare
well, this may not win best pic.. but at least the most comments ;)

c'mon you guys.. it's on topic :p

19:24 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
Heheh, I still have no idea how it got so many comments!

22:33 Wed 4/22/2009
White Butterfly/NovaArt18
OMG! That is the most awesome pic ever! :D You just might win!!!! lol XD
--
Ok you have lots of comments!
And people are favoriting and voting for a grey....screen. Ok no offense but that's messed up, man!!!! O.O

22:38 Wed 4/22/2009
Glasswhistle
xP

Edit: It sure is xP. I definitely didn't all the comments coming.

23:51 Wed 4/22/2009
Koraden
XD

This is funny but I'm with Spazzeh and Annie. A really cute concept that took all of two seconds to make, good for a quick joke but not much else. ;) I'm sure plenty of people disagree with me though, so we'll see...

Edit: LOL - Sounds like a very complicated creative process! ;)

18:45 Tue 4/21/2009
Glasswhistle
Oh, no! This took far more than two seconds to make! First, I had to carefully craft the landscape of the scene, then draw all of the animals from the musical number, then there was the careful shading and adding of detail, and for the final touch I added the rhino as Zazu would see him. It was a very extensive process!!

But, yeah, I'm gonna take the pic down before the contest is over xD

00:38 Thu 4/23/2009
bunn
FFFT SO GUNNA WIN

08:05 Thu 4/23/2009
Glasswhistle
Heheheh

03:58 Thu 4/23/2009
telltaleheart
HA! This is awesome XD

08:06 Thu 4/23/2009
Glasswhistle
Why thank you xP

21:33 Thu 4/23/2009
Juffy
HAHHAHA you SHOULD win! i think i might fav this.

edit: i did fav it.

editII: hey this is easier said than done. the fact that you thought of the idea is what's special about it. it's not simply a blank canvas because u explained it in ur description. it's the idea. so don't play down on yourself man.

22:24 Thu 4/23/2009
Glasswhistle
Easiest fav I ever got, I think xD

Edit: Well, that's very nice of you ^^ I don't think I've been playing down on myself, I just don't particularly want this to win the contest. It was a spur of the moment type thing, you know?

18:49 Fri 4/24/2009
Kaharabu
XD OMG LOL!!!!

23:29 Fri 4/24/2009
Glasswhistle
Heheheh

20:14 Fri 4/24/2009
Thowra
xD you clever lioness... i'm voting for this.

23:29 Fri 4/24/2009
Glasswhistle
Oh, I'm not clever, I'm just silly xP But thanks

16:05 Sun 4/26/2009
Margot
I love such ideas :D Thanks for making me laugh ^^

20:12 Sun 4/26/2009
Glasswhistle
Heheh, you're welcome!

20:16 Mon 4/27/2009
BirdyMcYaoi
*YOU WILL WIN*

Jk...This is Hi-Lar-I-ous!

A masterpiece!

21:14 Mon 4/27/2009
Glasswhistle
Heheh, thanks!

15:34 Thu 4/30/2009
Ashmira
hahahahaha... i voted for you

18:14 Thu 4/30/2009
Glasswhistle
Why, thank you (I personally think you should have voted for a real picture, but that's just me xP)

07:15 Sun 5/3/2009
NonEmotionalEmo
I Love it ! its a true masterpiece im sure if walt disney seen this hed cry with joy , i can see all the effort you put into this piece well done

10:35 Sun 5/3/2009
Glasswhistle
xP

19:38 Mon 5/4/2009
lil' lioness
its the most amazing thing ive ever seen, its so beautiful!
but lol, you made my day.

20:02 Mon 5/4/2009
Glasswhistle
Heheh, nice to see it made your day ^^

14:56 Sun 2/21/2010
Bandit~
LOL
Before I read the description i opened it and saw just gray and thought, "wtf 40 comments..." Then read it.
GENIUS.

19:48 Sun 2/21/2010
Glasswhistle
Ehehehehehe ^^''

16:10 Thu 4/28/2011
~Mahogi~
Haahah I think it's the first picture I've seen like this in my whole life :DD I bet you made a LOT OF people laugh =DD

17:11 Thu 4/28/2011
Glasswhistle
Hehehe, I've seen a few myself, but yeah, I hope people laughed ^^

Artist login
Password
Register Forgot?