Are you sure?


July 8, 2007, 4:33 p.m.
2007
Pride Rock by Night.

Yes, I know Pride Rock doesn't have a river running beside it, but I wanted to add it for extra effect. xP

Sorry for the lack of uploads lately. I've been very busy with other stuff, and I have had other things to do besides drawing. But I'm afraid there won't be any drawings for the next fortnight either as I'm going away. So yeah, baaad me. =/
900 x 943
264.5 KB
Color JPEG
20 faves
April 6, 2009, 10:11 p.m.
4a. Zaphonen
Title:
Collecting Souls

8DDD I FINISHED IT! Yay!!! This is a character that I want to adopt from black hope I believe and her name is Broken Dreams. I decided that I'd make her the goddess of Souls and put her in my main story.

Yeah, this is what I imagined her looking like. She's so pretty! @/W/@ I want her so bad!! Please, Please, Please!!!
704 x 800
101.3 KB
Color JPEG
18 faves
Dec. 11, 2008, 2:24 a.m.
4a. Zaphonen
Title:
Guardian Angel
My Duty as a Fallen Soul

WOO!! I got my fursona up!! finally! Now I just need a proper reference sheet for Fallen >___>... and her of her demon form :3

omgosh.. this took only quite a few hours.. but I some how found this very simple to make! :D gosh.. yet It looks so great. I should do this more often! lol easy and awesome looking!!

The White feathers belong to my character Aria.. sadly not my fursona anymore. Fallen is my fursona.. but I don't want to change my user name. so.. I am Aria's great great great-grandaughter's guardian angel! :3 and Aria's ggg-Gd's name is August.

Also! Sutoga is my beautimus adopted son!! X3 yay!

larger file: http://killerlepord.deviantart.com/art/Guardian-Angel-106011883
900 x 716
70.0 KB
Color JPEG
12 faves
July 3, 2009, 4:46 p.m.
Main Folder
Title:
Stay Strong...

I really like how this one turned out!
This here is actually how I've been lately. Just personal things with a friend...

Also, I drew this last night and finished it at... 3:10 or 4:10 am... I don't remember.
And the character I drew was completely random, but I'm keeping her of course. Her hair is actually brown with blonde ends and some white blonde streaks. It's kinda hard to tell what her actual hair color is because of the shading.

Anyways, I hope you guys like it! I need to go get dressed and find myself an awesome long board for my Birthday. :D
850 x 650
77.9 KB
Color JPEG
10 faves
March 7, 2009, 11:24 p.m.
5. Sketcher
Is just a random character I made in sketcher. I put him up on the TT... So go apply for him if you want him. XD
814 x 571
232.0 KB
Color PNG
8 faves
April 6, 2013, 7:17 p.m.
Misc., Sketches, WIPs
The character I've been studying a LOT lately is cub Nala, getting her face to look more on-model. This is how I visualize drawing her head.

Generally, I use the common method of having a quartered sphere as the character's skull, and drawing features based on that guideline. For a long time I didn't fully understand, only using the skull as a rough outline. But life got much easier when I realized that the contours of the face match to specific locations on the sphere/skull, no matter which way the face is looking. The dotted, curved lines in this picture helped me tremendously in drawing Nala, and TLK cubs in general.

Anyway, don't know if this will make sense to anyone else! XD But maybe someone could find it helpful, so, upload.
518 x 392
174.6 KB
Color PNG
8 faves
Jan. 31, 2010, 12:39 p.m.
Semi Canon FanFic Chapter 1: New Life
YEP IM STARTIN THE COMIC!! ^^ lemme know if u aprove. i would like lots of souport for this please, lemme know ur opinion partyicipate by helping me with bgs (im terrble at them) or just let me know about theries youd like me to explore in the mic help me out in general ^^

Things u may Question:
Dottra: my idea of Dottys real name , Dotty being a nickname

Vitani has an extreme distaste for Simba (the usurper who killed her father)
936 x 609
227.4 KB
Color PNG
7 faves
Dec. 29, 2008, 7:25 p.m.
*Crossovers*
Yay! I lionized Kabara from the Anime The Law of Ueki :D It's a pretty awesome show but really funny as well. Kabara appears in episodes 18-19 I believe :\.

I recorded my posses on how I color it :D woohoo! .. but.. I wasn't able to get the shading.. It was a separate part from the first clip.. and when I finally finished it, It wouldn't save >.>.. I got REALLY mad at it.. I was ready to murder CamStudio.

The video: http://www.youtube.com/watch?v=cdkvZkEeXe4

mm... Hot Pockets taste good after getting mad at CamStudio. :)
850 x 789
80.9 KB
Color JPEG
6 faves
Jan. 24, 2008, 11:15 a.m.
Story of prince Scar
Unfinished piece of my work. Taka beaten up by Mufasa in their great duel at the finale of the story. Whole picture will take me loads of time to finish, so don't hold your breath.
610 x 441
77.2 KB
Color JPEG
5 faves
July 19, 2008, 9:45 p.m.
4a. Zaphonen
title:
Dreams are my reality

yeah.. I was supposed to upload this a couple of days ago but didn't :| oh well :3

This is my adopted character Suki, The Goddess of Dreams.
687 x 800
96.7 KB
Color JPEG
5 faves
Artist login
Password
Register Forgot?